Salut Stefanie

GEDRUKTE COLLECTIE GEBOORTEKAARTJES

Zo leuk om jullie deze primeur te laten zien! 
Ik heb er al eens voorzichtig over gehad, maar het begint nu eindelijk vorm te krijgen: de uitwerking van een vaste collectie geboortekaartjes die gedrukt zullen worden. 
In een stijl die jullie van mij kennen, want alle ontwerpen zijn op basis van stempelafdrukken gemaakt. En uiteraard...heb ik die stempels zelf ontworpen en met de hand gesneden. 

Ik liep al langere tijd rond met deze wens en het kwam goed op gang door een 100 dagen project dat ik vorig jaar op Instagram deed. Honderd dagen lang ontwierp ik een (greeting)card waarmee ik een goede stok achter de deur had om bijna dagelijks achter de Apple te oefenen. Het was voor mij een goede oefening, maar vooral ook een ontdekkingstocht om te onderzoeken hoe mijn specifieke stempelstijl gedrukt overeind kan blijven. 

En met succes! Ik ontving hele goede reacties op het 100 dagen project en in het bijzonder op het complete dierenalfabet dat ik had ontworpen. Ik startte een Crowdfund bij Voor de Kunst en haalde in 35 dagen hard buffelen mijn streefbedrag op. Geweldig!
Door het halen van het Crowdfund project kon ik het dierenalfabet laten drukken als grote poster en als afzonderlijke kaarten. Een klein deel reserveerde ik om daarnaast een goede website te laten bouwen. Daar wordt nu hard achter de schermen aan gewerkt.
Ik hoop eind maart een prachtige website in de lucht te hebben met een webshopgedeelte waar ook de vaste collectie geboortekaartjes in terug te vinden zijn. 
Naast deze vaste collectie blijf ik natuurlijk ook mijn handgestempelde geboortekaartjes op maat maken. Voor elk wat wils! :>)

Deze kaart met mol is de primeur van een gedrukt geboortekaartje! Ik mocht hem ontwerpen voor Rens. Het werd een dubbel kaartje in een prachtige okergele kleur. De kwaliteit is prachtig en ik ben heel blij met het eindresultaat!
Kan dan ook niet wachten om jullie snel de rest van de collectie te laten zien. To be continued...






 



No comments:

Post a Comment