Salut Stefanie

IMPRESSED


Van de week mocht ik een kijkje nemen bij Drukkerij Raddraaier in de Pijp terwijl zij mijn Dieren Alfabet Poster offset printten. Geweldig!
En geweldig blij met het resultaat, van zowel mijn crowdfund (eindstand 103%) maar ook de poster.
Zo ongelooflijk gaaf om dan eindelijk al die dieren tot leven te zien komen naast elkaar.

Gister kwamen de proefdrukken van de kaarten binnen en die maakten me ook al zo blij.
En zo komt er ook van alles binnen in de studio om alles netjes te kunnen versturen en te verpakken.
Komende weken hard aan de slag met het verwerken van alle tegenprestaties die ik mag leveren.
Super!





Wil je deze grote offset printer in actie zien met mijn posters? Zie hier: https://vimeo.com/242767091


[ENGLISH] 
Last week I had the honour to visit the printing office where my Animal Alphabet Posters are being printed. It was amazing to see all my animals together coming to life :>)
Also I have received the test prints of the greeting cards and they look fabulous as well.
So happy to be able to do this, thanks to the support of my crowdfunders!
Coming weeks I'll be quite busy working on sending out all my products to my crowdfunders, but it is fun! Want to see the printmaster in action, printing my posters? 
Here it is: https://vimeo.com/242767091



No comments:

Post a Comment